Camping blog

Beleef het op de camping

Leren agressie vermijden doet u bij G4S Veiligheidstrainingen

Agressie vermijden in een winkel kan zeer lastig zijn en soms vervelend. Agressie vermijden leert u daarom het beste bij G4S Veiligheidstrainingen, hiermee krijgt u de inzicht dat u nodig heeft voor de juiste aanpak. U wilt natuurlijk niet dat problemen escaleren in uw winkel, want dit kan voor veel problemen verzorgen. G4S Veiligheidstrainingen beschikt over zeer veel trainingslocatie, hierdoor heeft u oefeningen dat zeer realistisch voelen. Tijden een discussie of een probleem moet u altijd letten op uw ademhaling, omdat u anders niet helder kunt nadenken over uw acties. De expert Harry Rijersen geeft een aantal preventietips, hiermee kunt u gemakkelijker agressie vermijden.

Agressie vermijden tips van Harry Rijersen.

  1. Betrek je eigen personeel erbij, als je iemand iets ziet stelen. Geef hem dan een winkelmand en bedank hem voor de medewerking.
  2. Benader de winkeldief altijd op een vriendelijke manier.
  3. Verdiep je werknemers en jezelf op alle regels, hiermee staat u steviger in uw schoenen.

Contact opzoeken met G4S Veiligheidstrainingen.

Als u geïnteresseerd bent in Crisismanagement of agressie cursus bij G4S Veiligheidstrainingen dan kunt u door middel van hun website: https://www.veiligheids-trainingen.nl/contact/, of via hun telefoonnummer, tel: 088-2728657 of per e-mail: trainingen@nl.g4s.com een afspraak maken!

Ervaring met G4S Veiligheidstrainingen.

Mijn ervaring met G4S Veiligheidstrainingen is zeer positief, omdat zij mij uitstekend hebben geholpen met al mijn problemen. Persoonlijk raad ik iedereen dit bedrijf aan, aangezien zij mij uitstekend hebben geholpen met al mijn wensen en behoeftes!