Onthoud die naam
Adverteren op het internet of via een website is welbekend, maar wist je dat mogelijk is om via YouTube adverteren? YouTube maakt heel veel visueel en dagelijks komen er heel veel filmpjes langs, tussendoor ziet een bezoeker regelmatig dus ook reclame, dit kan dus ook jouw advertentie zijn. Veel meer bedrijven gebruiken tegenwoordig naast Google en social media ook YouTube adverteren. YouTube trekt veel bezoekers, dus de kans dat je als bedrijf zijnde hier meer klanten mee trekt is ook veel groter. YouTube heeft een groot bereik en kan zelfs, net als Google, internationaal reiken. Ideaal! Je krijgt door meer van deze middelen te gebruiken meer naamsbekendheid en onthouden meer bezoekers en toekomstige klanten sneller de naam van je bedrijf.
YouTube reikt erg ver
YouTube wordt elke meer dan een miljard keer bezocht dan diverse bezoekers om verschillende redenen, dit kan zijn voor het bekijken van een vlog of een juist iets opzoeken op YouTube. Ook biedt YouTube nog steeds muziekclips aan, deze zijn ook erg populair en worden vaak afgespeeld, zeker tijdens het werk als achtergrondmuziek. Er zijn meer 8 miljoen actieve YouTube gebruikers in Nederland, dus internationaal zou dit er nog meer zijn! Als je je passie of boodschap van je bedrijf bij een groot bereik van mensen over wilt brengen dan is YouTube zeker aan te raden. YouTube reikt heel ver en veel mensen kijken elke dag op YouTube, de reclame komt tussen een filmpje door, dus de kans dat de advertentie van je bedrijf gezien wordt is erg groot.
Wat is Bumper Ads?
Bumper Ads worden gebruikt bij YouTube, je ziet ze vaak terugkomen in filmpjes van YouTube. Je weet wel die korte reclamefilmpjes, dat is een Bumper Ad. Vaak kan een bumper Ad zelfs ook nog overgeslagen worden, maar niet altijd, soms moet je het gehele filmpje kijken en kan je het filmpje dus niet overslaan. Een Bumper Ad kan gebruikt worden om dus te adverteren, zeker als je een korte en krachtige boodschap hebt, deze kan je door middel van een Bumper Ad overbrengen. Een Bumper Ad duurt vaak maar 6 seconden, maximaal 10 seconden. Ook al klikt de bezoeker het filmpje vaak weg, de boodschap of de advertentie blijft wel hangen, zeker als de bezoeker die vaker ziet. Als de bezoeker de boodschap de bezoeker nieuwsgierig maakt, dan bekijkt de advertentie helemaal en is er grote kans dat de bezoeker naar de website gaat. Schakel de hulp in van een zoekmachine marketing bureau voor YouTube adverteren.